Kategoriler

26 Haziran 2016 Pazar

3
yorum
Kahrın da hoş, lütfun da hoş..

Cana cefa kıl ya vefa,
Kahrında hoş lütfunda hoş
Ya derd gönder yahut deva,
Kahrın da hoş lütfunda hoş.
Hoştur bana senden gelen,
Ya hil’at-ü yahut kefen,
Ya taze gül yahut diken,
Kahrın da hoş lütfun da hoş.
Gelse celalinden cefa,
Yahut cemalinden vefa,
İkisi de cana safa,
Kahrın da hoş lütfun da hoş.
Ey padişah-ı lem yezel,
Zat-ı ebed, hayy-ı ezel,
Ey lütfu bol, kahrı güzel,
Kahrın da hoş lütfun da hoş.
Ağlatırsan zari zari,
Verirsen cennette huri,
Layık görür isen nar’ı
Kahrın da hoş lütfun da hoş.
Gerek ağlat gerek güldür
Gerek dirilt, gerek öldür,
Bu Aşık hem sana kuldur,
Kahrın da hoş lütfun da hoş.

3 yorum :

  1. Başınız sağolsun. Ben de 10 Haziranda 8 aylık kızımı beyin tümöründen kaybettim. 10 cm kitle varmış meğer beyninde hiç bilemedik. Sağ gözünün bakışı biraz değişti Nöroloğa gittik mr çekildi uyutulup. Hacettepe hastanesinde ameliyata aldılar 3 gün sonra. Ama ameliyattan çıkamadı. Kendimi çok suçluyorum neden daha önce farkedemedim diye ama o gün saat değişmezdi diyorlar. Allahım sabır versin hepimize. Özleminden ölüyorum. Siz de Ankaradasınız sanırım. Belki birgün görüşüp dertleşiriz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh Çiğdem Hanım, ne desem ne cümle kursam bilemiyorum. Aynı acıda aynı yangında yanan biri olarak kelimelerin yetmeyecegini iyi bilirim.
      O ani ölümün, o farkedilemeyen tümörün vicdan azabini ben de çook yaşadım ama "şüphesiz Allah'ın dediği olur" dedikce rahatladim zamanla. Allah dileseydi zaten bize farkettirir varsa gerekli önlemleri aldırırdı zaten. Bunu kaçış olarak düşünmeyin bu teslim oluş Allah'ın gücüne ve takdirine razı olmanın rahatligini da verecektir size. Emin olun Allah minik kuzularimizi bizden çok çok koruyup kolladı, onları acıya eziyete düşürmeden aldı yanına.
      Tek diyebileceğim minik kuzunuzla tekrar kavusacaginizi sık sık söyleyin kendinize, bu geçici bir ayrılık ve insallah Allah'tan gelene razi olunca bizi kavusturarak ödüllendirecek.

      Sil
    2. Bu arada söylemeyi unuttum, tanışıp dertlesmeyi ben de çok isterim. Iyi gelir bize eminim. Su an Ankara dışındayim ama 15 gun sonra donucem. Ne zaman nerede isterseniz gelmeye hazir olacagim. Hatta ayni bizim gibi bebegini kaybeden bi arkadasim daha oldu burasi sayesinde, onunla bulusacagiz insallah donuste, sizi de alırız. Hep birlikte omuz omuza veririz..

      Sil