Kategoriler

18 Kasım 2016 Cuma

2
yorum
"da" eki..


                                                       evet önümüz bahardır biliyorum
                                                       leylaklar açacak biliyorum
                                                       kiraz da çıkacak yakında
                                                       iyi şeyler söylemek de gerek biliyorum
                                                       sevgilim güzelim birtanem biliyorum da
                                                       şimdilik bağışla...

                                                       Turgut UYAR

Bütün güzellikleri, olumlu beklentileri ve umudu bir tek "da" eki nasıl silip süpürmüşse şu şiirde, ben de öyle oluyorum içimin sen yanı acıdıkça..
İyiyim çok şükür ve daha da iyi olacağım inşallah.
Ama..
Senin yokluğun gitmiyor,
Senin ölüşün değişmiyor ki..

2 yorum :

  1. Merhabalar,blogunuzu uzun zamandir takip ediyorum son yazininzdan sonra defalarca girdim baktim merak ettim sizi uzun sure yazmayinca,iyi olmaniza cok sevindim...Allah hayirlisiyla kucaginiza almayi nasip etsin bebeginizi,Asil oğlunuz da nurlar icinde uyusun insallah...Her daim dualarimdasiniz...Sevgiler...Nalan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagolun Nalan Hanim, ilginize ve iyi dileklerinize teşekkür ederim..

      Sil