Kategoriler

9 Aralık 2016 Cuma

Anne olma korkusu..



















Oğlum, Asil oğlum, can kuzum..
Doğduğun gün bu resimdeki, 
Kucağımda sana ilk sarılışım, ilk elini tutuşum, ilk bakışmamız..
Ne büyük mutluluk, ne büyük lütuf..
O an sevmiştim seni delicesine,
Sanki tüm ömrüm boyunca varmışsın gibi benimsemiştim seni,
Vuslattı o, kavuşmaydı
İlk tanışma değil kavuşmaydı kesinlikle
Saf, katıksız huzurdu..

Şimdi yine yeniden
Kardeşin.. 
Doğacak yakında, az kaldı.
Karnımda kıpır kıpır varlığını hissettiriyor sürekli,
Geleceğim ben diyor, bekle beni diyor, hazırlan artık diyor..

Bense....
Korkuyorum oğlum, çok korkuyorum,
Çok sevmekten, 
Çok sevip de doyamamaktan korkuyorum.

Plan yapamıyorum, ya olmazsa diye
Hazırlık yapamıyorum, ya kullanamazsam diye
Hayal kuramıyorum, ya gerçekleşmezse diye
Yüreğimde yer açamıyorum, ya acıyla dolarsa diye

Dualar ediyorum Allah'a sadece acısını gösterme diye..


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder