Kategoriler

23 Ekim 2014 Perşembe

Cennette buyumek..

     Cennette büyümek var mıdır acaba? Senin gibi bebekken ölen insanlar orda büyüyorlar mı oğlum?

     Az önce rüyamda gördüm seni ve büyümüştün biraz daha. Ölmeseydin şimdi olacağın yaştaydın. Algıların, hareketlerin tam 21 aylık çocuğunkiler gibiydi. Aklıma takıldı o yüzden, uyuyamadım. Bir yandan da sevindim annecim, büyüyor olmana sevindim, eğer öyleyse tabi Allah bilir. 

     Banyo yaptırıyordum seni ama artık oturmuyordun, ayakta gayet rahat hareket edip suyla oynuyordun. Gözümün içine bakarak yani aslında yanlış olduğunu bildiğin halde beni deneyerek suyu ağzına almaya çalışıyordun. Ben de üstüne basa basa "Haaayır Asil Miran, hayır o içilmez annecim" diyordum. Sonra gelip beni gıdıklamaya çalışıyordun, elini boynuma sokup kıpır kıpır oynatıyordun parmaklarını. Ben abartarak güldükçe sen de gülüyordun.

     Sana gıdıklamayı öğretmemiştim annecim, melekler mi öğretti sana? Oynuyorlar mı onlar da seninle? Hep kendime yanıyorum, hep kendi özlemimi anlatıyorum ama bir tarafım da sana yanıyor oğlum. Hiçbir şey göremedi, bu dünyanın hiç bir nimetini tadamadı oğlum diye üzülüyorum. Annesine doyamadı, babasının kucağında uyuyarak eve taşınmadı, abisinin peşinde koşturup topu almaya çalışmadı diye sana da yanıyorum bir yandan. Ama bugünkü rüyam biraz rahatlattı beni. Cennette bizim yokluğumuzu hissetmiyorsundur belki, orda buradakinden kat kat daha mutluluklar vardır biliyorum. Allah'ım sana bir melek anne vermiştir, o büyütüyordur seni, her şeyi o öğretiyordur sana.

     Öyle değil mi kuzum, orda çook mutlusun değil mi?

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder