Kategoriler

1 Mart 2015 Pazar

Takvim yapragi..





Kuzucum, Asil Oğlum..

Baksana yukarıdaki resimlere..
Senin doğduğun günün takvim yaprağı..
O günden belliymiş sanki kaderimiz,
"İlahi İmtihan" yazılıymış o günün takvim yaprağında..

Saklamıştım bunu hayaller kurarak,
Saklamıştım hatıra olsun diye,
Saklamıştım büyüyünce sana vereceklerimin arasına..

İlahi İmtihan..
Okumuşumdur muhtemelen bu yazıyı..
Ama hiç anlamamış, hiç kendime yormamışım..
Ya da yormuşumdur belki  ama sadece ömrümde o güne kadar yaşadığım zorlukları, sıkıntıları düşünerek..
Zorluğu, sıkıntıyı onlar sanarak..
En zoru düşünemeyerek,
En zoru bilmeyerek,
En zoru yaşayacağımı bilmeyerek..

En zor kuzucum, en zor bu yavrum..
En zoru benim imtihanım..
Ama ilahi biliyorum..
Allah'tan geldi biliyorum..
Boyun eğiyorum..
Razı oluyorum..
Hamd ediyorum..

İçimin yangınıyla savaşarak,
Boğazıma batan nefesimle savaşarak,
Parça parça olan ciğerimle savaşarak,
Hamd ediyorum Allah'ım, kabul et..

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder