Kategoriler

13 Ocak 2015 Salı

Buğday taneme..

    " Bekle kar altında kalan buğday tanesi
       Yine onun sularıyla yeşereceksin
       Her yanını börtü böcek sarsa ne çıkar
       Toprağa sıkı sarıl boy vereceksin.."

     Bir buğday tanesi için söylenmiş bu dizeler. Ben yine herşeyi olduğu gibi bunu da sana yordum oğluşum, sana yordum ve çok ağladım.

     Sen de o toprağa sıkı sarıl oğlum, sen de o buğday tanesinin bahar gelince yeniden yeşermesi gibi yeniden dirileceksin ahirette. Ve inşallah kavuşacaksın bana annecim. Daha küçücük bir bebekken, sadece anne kucağı sana yetecekken sarıldığın o kara toprağın, annenin sıcak kucağı yerine buz gibi toprakta yatışının karşılığını verecektir Allah. O'nun adaleti kusursuz, O'nun merhameti sonsuz annecim. Az sabredeceğiz bu dünyaya, biz sessiz sessiz gözyaşımızı silerken, hıçkırıklarımızı, feryadımızı içimize akıtırken Allah'ın adalet planı işliyor kuzum, melekler şahit olmak için sırtlanıyor yüreğimizden fışkıran acıları. Sızlayan her bir hücremizin hakkını verecek, kavuşturacak bizi inşallah Allah'ım..

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder