Kategoriler

16 Ekim 2015 Cuma

Kilitli, karanlık odalarım..

Ruhumun bazı yerlerini kapattım.
Beynime sınırlar koydum ve istediği her şekilde çalışmasını engelleyip kontrol altına aldım.
Bazı karanlık odalar var içimde. Girdiğimde dayanamadığım, içinden çıkamadığım.
Kilitledim içimin o karanlık odalarını, girmemeye çalışıyorum. Beynimin bazı bölgelerini pasifize ettim, çalıştırmamaya çalışıyorum.
Vücut/ruh kapasitemi kısıtladım, full kapasite çalıştırmıyorum.

Bütün bu kilitli, saklı yerlerim de seninle ilgili biliyorsun annecim.
Beynim sana çalışınca bedenim yanıyor acıdan.
Sen düşünce aklıma, içime de ateşler düşüyor.
Boğazıma düğümlenen o yumru yüzünden yutkunuyor, gözlerime bir anda çöreklenen gözyaşlarını akıtmamak için yukarılara dikiyorum kafamı. Ağzım açık kalıyor bir süre öylece, içimdeki tüm nefesi bırakıp bekliyorum. Koşarak çıkıyorum içimdeki o karanlık odadan, geçiyor sonra zamanla.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder