Kategoriler

1 Nisan 2016 Cuma

7
yorum
1 Nisan..


                              2 sene öncesi,
                              Yine 1 Nisan sabahı..
                              Saat 07:23:38
                              İşe gitmek için seni babaannenlere bırakmalıyım.
                              Sen bizim yatakta şöyle huzurla uyurken uyandırıyorum.
                              Yaklaşık 2,5 aydır yapıyorum bunu.
                              1 yıllık doğum iznini bitirip işe başladım çünkü.
                              Her sabah erkenden seni sıcacık yatağından çıkarıp babaannenlere bırakıyorum.
                              Ben işe gidiyorum.
                              Olacakları bilmeden.
                              Bu hayattaki son 35 günün olduğunu bilmeden o 1 Nisan sabahı da bıraktım seni.
                              Bilseydim...
                              Bilseydim 35 gün sonra öleceğini...
                              Bilseydim öleceğini..

7 yorum :

  1. Rabbim sabır versin...

    YanıtlaSil
  2. Bilsek hayat bize neler sunacak, biz olabilir miyiz acaba. bilsek en sevdiklerimizden birini kaybedeceğimizi, böyle hoyratça yaşarmıyız. Rabbim sabrını kat be kat versin inşallah. Kandiliniz mübarek olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen dediğiniz gibi Mehtap Hanım "hoyratça" yaşıyoruz. Olacakları bilmeden, nefeslerin sayılı olduğunu unutarak yaşıyoruz. Sonra da geçmişte kalan her bir saniyeye bakarak "Ahh" çekiyoruz, benim gibi.

      Ama bazen düşünüyorum bilseydim n'apardım diye. O da çok dayanılmaz olurdu. Ağlamaktan, engellemeye çalışmaktan, çare aramaktan onunla geçirdiğim zamanın da keyfini çıkaramazdım herhalde. Oğlum bu dünyada geçirdiği 16 ay boyunca o kadar mutlu etti ki bizi. Sorunsuz hamilelik, kolay doğum, sorunsuz bebeklik.. Şimdi anlıyorum da hakkaten melekmiş kuzum, evimizde gerçek bi melek ağırlamışız 16 ay boyunca.

      Ona olan özlemimden dolayı çok "keşke" diyorum geçmişe dair. "Bilseydim hiç kucağımdan indirmezdim" diyorum çoğu zaman. Ama bi yandan da biliyorum ki "Bilseydim" çok zor olacaktı..

      Sil
    2. pişmanlıktan dolayı keşkeniz yok ne güzel..kısacık ömrümde size ömre bedel güzellikler yaşatmış oğlunuz..Allah dayanma gücünüzü arttırsın, ailenizle sağlıklı ömürler göstersin inşallah..

      Sil
  3. Dün de yazmıştım size ...söz çok dil dönmüyor diye ...hala yazılarınızı her yorumu tek tek okuyorum ..acı aynı olur da yasanti da bu kadar benzer olur mu..biz de izledik yagmuru bilgece biz de sorunsuz gecirdik her dönemi çok zeki ve güzel bir çocuktu herkes farklıydı dedi hep..şimdi melekmiş meğer diyorum bir meleğin ufak bir çocukta yansıması böyleyse kim bilir görmek nasıl olur diyorum ...eğer mümkünse en uygun şekilde izniniz olursa telinize ulasmak isterim ...yanıtınız olumsuz olursa da anlayısşla karşılarım emin olun sizi zor da bırakmak istemem ...Hayırlı günler diliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki konuşup dertleşebiliriz, azıcık da olsa sizi rahatlatabilirsem ne mutlu bana. Ancak tel no'mu buraya yazmak istemem, mail yazarsanız ya da instagram @sevcan_bacanak'tan bana yazarsanız numaramı iletirim size, konuşuruz..

      Sil