Kategoriler

15 Mayıs 2017 Pazartesi

2
yorum
Yarım hayat..


Yarım...
Her şey yarım..
Anneler günüydü dün,
O da yarım...
Babandan duyduğum bir söz takılıyor aklıma şimdi
"Bu dünyada sefayla cefa bir arada hep, hiç kimse ne sadece sefayı ne de sadece cefayı çeker. İkisi birliktedir her daim"
Cidden de öyle değil mi
Şu resimdeki gibi herşey
Minik mor çiçekler insana huzur verirken
Minik bir bebeğe ait mezar taşı nasıl insanın ciğerine basıp acıtıyor..
Yarısı su dolu bir bardak gibi işte hayat
İyi tarafından bakarsan mutluluk yarım
Kötü tarafından bakarsan da üzüntüler yarım.

Ha Anneler günüydü değil mi
Yarım yarım kutladım yine..

2 yorum :

  1. Kendimden utanıyorum uç evladım var hepsinden ayrı ayrı dert yandığım günlere utanıyorum şuan...Rabbim peygamber sabrı versin size en derinden hissettim acınızı emin olun 😔😔

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hic utanılacak bi durum değil inanın. Ben de çok dert yanmistim zamanında,insanoglu işte.. Zaten en bunaldigimiz zamanlarda bile sabredebilmek degil mi "olmak, pişmek"..
      Ben acıyla piştim, oğluşumun acısında öğrendim sabredebilmeyi.
      Allah'ım kimseye bu acıyı ve boyle bi acıya sabredebilmeyi yasatmasin..

      Sil