Kategoriler

20 Aralık 2014 Cumartesi

2
yorum
Bebekleri sallamak..

     Bebekleri ayakta sallamak.. Cok tartışılmıştır her dönem,  yanlış ya da doğru ama ben de ayakta sallardım seni. Kolayıma gelirdi.

     Sen öldükten sonra da salladım zaman zaman. Ama nasıl olur diyeceksin belki. Ayağıma boş yastığı koyup sallayarak uyuttum seni hayalimde, defalarca.. Şu anda da sallıyorum boş yastığını ayağımda. Üstünde sen varmışsın gibi. Senin sevdiğin ninni de çalıyor telefonda..

     Kuzum sen ölmeseydin nasıl olurdu hayat, ne yapardım şimdi.. Bunun hayali çok geçiyor aklımdan, çok öyleymiş gibi düşünüp iç geçiriyorum. O kadar zor ki annecim, insanın bebeğinin boş yastığını sallaması, bi ölmeden öncesini düşünüp bi ölmeseydi nolurduyu düşünüp yanması o kadar zor ki..

2 yorum :

  1. Ben de yaptım bunu defalarca kez... Yanıma yatırdım olmayan bebeği, onunla uyudum güya. Güya emzirdim, güya ayağımda salladım. Hayaliyle ben de avundum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh Tuba Hnm. O acıyı biliyor olmanız çok yaraladı beni. O dayanılmazlığa dayanmak zorunda olmak..İyi bilirim..

      Sil