Kategoriler

30 Aralık 2014 Salı

Yeni yil gelse de eski yilda kalmak..

     Yeni yıl.. Hic sikayet edeni duymadim. Yeni bir yila giriyoruz diye uzulene, bir yil onceye donmek isteyene rastlamadim hic. Ama ben şikayetçiyim artik annecim, yeni bir yil falan istemiyorum. Bu yılın bitmesini, bitip gitmesini istemiyorum ben. Çünkü bu yil seni aldi benden, oğlumu aldi 2014. Böyle hicbirsey olmamis gibi bitmemeli. Hesabim bitmedi benim bu biten yılla..

     Sen bir yılbaşı yasadin annecim sadece bir yilbasi. Onu da anlayip idrak edemedin. Biz saat 12'de 10'dan geriye sayarken sesimize uyanmistin. Tekrar yatirmayip getirmistim seni yanimiza. Sasirmistin uykudan uyanip o kalabaligi görünce ama mutluydun, gulumsuyordun. O suslu parlak yilbasi sapkalarindan takmistik sana da. Resimler, videolar kaldi o anlardan. Sapkalar, susler kaldi, yilbasi agaci kaldi. Bir sen kalamadin annem. Plastik uyduruk yilbasi agacini bile saklamisim ama gozumun nuru oglumu, yavrumu saklayamadim. Aklima bile gelmezdi kuzum, butun susleri, balonlari saklamak geldi de zavallı aklima, onların bir yil sonraya tasinmasini planladim ama senin olamayacagin aklima bile gelmedi. Ha aklima gelse bir saniye bile dayanamaz, "tövbe tövbe Allah'im" deyip savardim basimdan o can alici dusunceyi. Boyle saçma saçma seyleri niye düşünüyorum diye kizardim kendime. Ama şimdi, herşey tamken, canli cansiz herşey varken benim bebegimin, gozumden sakindigim oğlumun yok olusuna dayanmaya, bu halde yeni bir yıla girmeye mecbur kalıyorum.

     Ne olurdu sanki ölmeseydin,  kucagimda olsaydin, öpüp koklayabilseydim. Allah'im nolur gunah yazma,  isyan bilme bu dediklerimi.  Ne olurdu benim oğlum da yasasaydi..

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder