Kategoriler

9 Ocak 2015 Cuma

Kar altında..

     Kar altında Ankara. Kar altında bütün yeryüzü. Kar altında benim de yüreğim..

     Toprağın,  yerin nasıl bütün detayları kapanmış, nasıl bitkiler, renkler, taşlar, yokuşlar, inişler yok sadece bembeyaz kar örtüsü görünüyorsa benim yüreğim de o halde. Hiç bir ayrıntı,  hiç bir çeşitlilik yok. Dümdüz bir tabakayla kaplandı senden sonra oğlum.

     Özlüyorum, gün gün katlanan bir halde özlüyorum seni. Bir ölüyü özlemek de çok çaresiz annecim. Yaşayan birini özlese insan bir şekilde bulur onu, bir yeri özlese bir şekilde gider oraya, bir sesi özlese arar telefonla duyar, bir yiyeceği özlese bulur buluşturur alır bir şekilde. Ama bir ölüyü özleyince çare yok annecim. Ciğerlerin yana yana oturuyorsun. Içini çeke çeke nefes almaya çalıyorsun. Koca dünyaya sığamayıp daralıyor sıkışıyorsun.

     Özlüyorum, gün gün katlanan bir halde özlüyorum seni kuzum..

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder