Kategoriler

25 Şubat 2016 Perşembe

1
yorum
Tanımadığım "dost"um..


Hiç tanışmadan da dost olunuyormuş,
Hiç konuşmadan da gönüle giriliyormuş.
Bir kez daha anladım.

Buraya yazdıklarımı asla okuyamayacağını biliyorum kuzucum.
O yüzden zaman zaman "Niye yazıyorum ki?" dediğim çok oldu.
Kim okuyacak ki?
Okunsa n'olacak ki?

Ama hiç de öyle olmadı,
Buraya yazdıklarımı okuyup benim yanan yüreğime su serpen çok insan oldu.
Hem de beni hiç tanımadan.
Çünkü hiçbir tanıdığıma bu blogdan bahsetmedim.
Sadece baban biliyor.
Teyzen de yazdığımı biliyor ama internette olduğunu düşünmedi hiç.
Bir deftere yazıyorum, öyle rahatlıyorum sanıyor.
Hatta o defteri ilerde bastırıp kitap yaparsın derdi.

Senden sonra, senin ölümünden sonra çok uğraştılar yakınlarım benim için,
Beni biraz olsa teselli etmek için.
Sağolsunlar, hepsinin çırpınışını görüyordum ama teselli olunmuyordu işte,
Hele de ilk aylar..

Artık onlar da kabullenmiş olacak ki bıraktılar,
Epeydir.
Kendi halime.
Benim de beklentim yoktu kimseden,
İşe yaramayacağını sandığım için sanırım.

Ama bu hafta blogumu okuyan bir iyi yürek, bana elini uzattı.
Tut dedi tut elimi, belki acın dinmeyecek ama yine de elimi tut.
Evladın, çocuğun mucizevi sevgisini bildiğinden benim acıma ortak oldu.
Okudu acımı, ağladı bana.
Senin mezarını ziyaret etti mesela,
O kadar ince, o kadar derin ki bu.
İnsanlar bana çok sık gitme mezarına derken,
Benim oraya gittiğimi, orda olduğumu tesadüfen öğrendiklerinde
"aaaa tamam canım" deyip telefonu kapatırlarken yalnız bırakırlarken,
Beni hiç tanımayan biri, benim oğlumun küçücük mezarını ziyaret etmiş.
O mezarı görünce yaşayacağı acıyı bile bile.
Çok etkiledi beni.
Çok derin bir mevzu.

Bununla da kalmadı,
Bana bir hatıra yolladı.
Üşenmeden, sıkılmadan.
Seçtiği şeylerin güzelliği, inceliği zaten anlatılmaz.
Dokunmaya kıyamadım.


Teşekkür ederim sevgili dostum,
Can arkadaşım.
Dualar anlatılmaz,
Sadece benim yüreğimden
senin için, minik kuzun için öyle güzel dualar geçiyor ki bil isterim.
Yunus Emre'nin dediğini hatırladım
"Bir gönül yapmak, bin Kabe yapmaktan iyidir" demiş ya,
Öyle işte.
Allah senin iyiliğini bin Kabe'ye denk tutsun inşallah.

1 yorum :

  1. Çok kıymetli Asil Miran'ın çok kıymetli annesi;

    Yazdıklarınız beni çok duygulandırdı, diğer tüm yazılarınız gibi. Eğer ki yüzünüzde, gönlünüzde ufakda olsa bir tebessüme vesile olduysam ne mutlu bana. Siz her şeyin en güzeline, en özeline layıksınız ve Mevlam sizin önünüze bütün güzelliklerini serecek inşallah.

    Mevlananın dediği gibi
    ''Velhasıl kelam;
    Kalp herkeste var,
    Yürek denen başka bir şey...''

    Siz yüreğinizi açtınız, ben yüreğinizi okudum ve bir şey söyleyeyim mi siz benim gördüğüm en güzel annesiniz... Kendi güzel, gönlü güzel dostum! Demişsin ya dualar anlatılmaz diye. Dualarımdasın her daim bil isterim. Görüşmek, tanışmak dileğiyle can dostum...

    Sizi, Asil Miran'ı ve abisini çok seviyor ve sevgiyle selamlıyorum...

    YanıtlaSil