Kategoriler

4 Ağustos 2016 Perşembe

9
yorum
Yeniden başlayabilmek..

Asil Miran, can oğlum..

Kaç zaman geçti sen gideli. Senin ölümünle hayatımızın yerle bir olan taşlarının, tuğlalarının, enkazının içinde çaresiz kaldık. Epeyce bir süre elleyemedik, o herbir yana saçılmış tuğlalara baka baka, yana yana uzunca bir zaman geçirdik. Ama "Hayat devam ediyor" klişesi bize de uğradı ve devam ettirmemiz gerektiğini anladık. O enkazı temizlemeli ve tekrardan örmeliydik o taşları. Özellikle de abin için.. Abini o yıkıntıların arasında yaşamaya mecbur edemezdik.

Toparlanıyoruz çok şükür. 
En baştan, sıfırdan diziyoruz taşları üst üste. Ama her bir taşta senin yokluğunun acısı, izi var bilesin. Senin ölümünle gözümüze, gönlümüze yerleşen o burukluk hiç geçmiyor. Sanki bir filtre var gözümüzde de biz baktığımız her şeyi o filtrenin arkasından görüyoruz gibi. Tam tarif edemeyeceğim muhtemelen, buruk işte herşey..

Bir bebeğimiz daha olacak, biliyorsun. Yerle bir olan hayatımıza çok şey katacak, bir çok taş yerine oturacak inşallah. Umutluyum ama o bahsettiğim burukluğu atamıyorum. Abinde, sende yaşadığım heyecan bu bebekte karışık duygulara döndü. Hamileliğim ilerliyor ama ben gereğini yerine getiremiyorum çoğu zaman. Süt içmeliyim en basitinden ya da ceviz yemeliyim mesela.. Yapayım diyorum ama bir yandan "Asil Miran'da süt içtim de n'oldu? Zaten Allah'ın yazgısını değiştiremem ki." deyip kalıyorum. Fotoğraf çekeyim diyorum, bu anları ölümsüzleştireyim. Sonra bir anda senin resimlerin geliyor gözümün önüne ya da sana hamileyken çekindiğim resimler. Sen ölüp gittin ve arkanda resimlerin kaldı ya, "bu anları ölümsüzleştireyim" diye kendi ellerimle binbir heyecanla çektiğim resimlerin... Vazgeçiyorum bir anda ve Allah'ın yazgısına bırakıyorum kendimi. Sağlıklı, hayırlı ve uzun ömürlü olması için dua ediyorum sadece, Allah'ım acısını yaşatma diyebiliyorum. Süt içmekle, sağlıklı beslenmekle neyi ne kadar değiştiririm bilmiyorum. O buruk pencereden bakarak hamileliğin gereklerini ne kadar yapabiliyorum bilmiyorum ama yerle bir olan hayat taşlarımızı örmeye çabalıyorum..

9 yorum :

  1. İnşallah sağlıklı uzun ömürlü olsun bebeğiniz. Ben de Zeynep'te gebelik şekeri çıktığı için ağzıma tatlı koymadım pastaya aşerdim yemedim ama başında o koca tümör oldu diyorum. Tatlı tümörleri büyütür derler yemedim noldu. Allaha emanet inşallah sağlıkla gelsin yeni bebişiniz. Darısı isteyen herkrse olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaderin önüne geçemiyoruz maalesef. Maalesef derken bile çekiniyorum. Öyle olması gerekiyor çünkü, Allah öyle istemiş çünkü. Bize düşen O'na ve O'ndan gelene teslimiyet. "Mevla görelim n'eyler, n'eylerse güzel eyler". Allah'ım size de acınızı hafifletecek bir bebiş nasip etsin, teselli olsun, umut olsun..

      Sil
  2. Canim rabbim asilmiranin acisini unuttiracak aci gostermesin.hersey allahtan bunu sende biliyosun.biz gercekten ne ladar sukuretsek az bize boyle bir imtihanla sinadigi icin.demekki allah bizi cok seviyorki bize boyle bir melekleri gonderdi gorduk o guzel yuzlerini.evet ceviz yemekle sut icmekle kader degismez ama olsun yinede ye ic yoksa bu sekilde yasanmaz ki.yasadigimiz surece hayatta yapilmasi gereken seyler varsa yapicaz.bu bebek bir mucize hediye hayatina yeniden gelen bir melek o yuzden allah acisini yasatmasin.insallah hep mutlu ol.(cigdem)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyorum Çiğdem, sağolasın. O kadar doğru demişsin ki " yaşadığımız sürece yapılması gereken ne varsa yapıcaz"
      Zaman zaman bocalıyorum böyle ama Allah'ın izniyle güzel olacak herşey, inanıyorum..

      Sil
  3. Tabikide hersey guzel olucak canim allah dert veriyor arkasindan derman veriyor aci veriyor sabrini veriuor yoksa nasil dayanirdik sabir olmasa.ne olursa olsun sunu unutma sen bir annesin hemde cok guzel bir anne.bir yavsunu kaybetmis ama guzel allahim ona acisinu hafifletmek icin bir guzel melek daha gondermiş.ne kadar sükur etsek az.cennetine seni beni almak icin bir vesile yaratmis.simdi karnina dokun orda küçücük bir kalp var.onun icin ne gerekiyorsa yap yemeyini ye ilacini ic.yapilmasi ne gerekiyorsa yap.sonrada bize guzel haberlerini ver (cigdem)

    YanıtlaSil
  4. Kardesim,
    Sessiz bir takipcinizim..Aciniz karsisinda kelimelerim suskun...yetersiz...anlamsiz...sizi ve kiymetli oglunuz Asil Miran i cok sevdigimi soylemek isterim kabul ederseniz...Dualarim siz ve sizin gibi yarali yurekler icin...Rabbim sarsin sarmalasin sizi..Guc versin..kuvvet versin...sabir ve yasama sevincleri versin...lutfen sizden guzel haber bekleyen kardesiniz oldugunu unutmayin...yazdiklarim vaktinizi almak olsa da gene de yazmak istedim...Sizi ve oglunuzu Allah icin cok seviyorum...Hep aklimda ve duamdasiniz..Allah a emanet olun..Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun sizden, hiç tanımadığınız biri için böyle içten dua ettiren o güzel yüreğiniz için.
      Sizin yorumlarınızı okumak inanın bana güç veriyor, tıpkı bir dosta derdimi dökmüşçesine rahatlıyorum..

      Sil
  5. Canim ne zamandir yazmiyosun bebesin nasil (cigdem)habersiz birakma

    YanıtlaSil