Kategoriler

3 Ekim 2014 Cuma

Bayram şekeri mi? Evet aldım..

     Bayramın olmazsa olmazı, bayram şekerleri.. Ramazan Bayramı, Kurban Bayramı farketmez, evde muhakkak olmalı. En azından şeker istemek için kapıya gelecek olan çocukları düşünerek alınır eve. Sonrasında evin çocuğu çok yemesin diye saklanır bir köşeye.

     Ben şeker almamıştım eve, temizlik falan da yapmadım. Çünkü "bayram" olmuyor artık bizim evde. Gelmek isteyene evde değiliz dedirteceğim, telefonları açmayacağım. Çünkü "Bayramın kutlu olsun" diyene katlanamam, bayramlık giymiş çocuk görmeye dayanamam ben.

     Abini öpeceğim bir tek, ona sarılacağım bayramda oğlunu seven bir anne gibi. İhtiyacı var çünkü onun bana. Sonra da senin mezarına geleceğim annecim, seni öpemesem de o buz gibi mezar taşını öpeceğim ve bir bayram şekeri bırakacağım toprağına. Sırf bu yüzden, sırf sana bir tane getirebilmek için bir paket şeker aldım bu akşam. Senin hatrına aldığım o şekerleri de çocuklara dağıtacağım. Birazını senin gibi kocaman mezarlarda yatan küçücük çocuklara, birazını da şeker yiyebilen ölmemiş çocuklara..

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder