Kategoriler

20 Kasım 2014 Perşembe

Yeni resimler..

     Bütün resimlerini ezberledim, defalarca defalarca baktım hepsine. Belki doyarım belki biraz acı özlem diner diye. Telefonlardan, kameradan, bilgisayarlardan hepsini bütün fotoğraflarını topladım bir araya. Ama kullanılmayan telefonu unutmuşum annecim, hani abin için almıştık da bir dönem kullanmış sonra da atmıştı bir köşeye. O telefonu bulup açtı abin geçenlerde ve senin resimlerin çıktı annecim. Yeni resimler.. Sanki seni bir kez daha görmüşcesine sevindim. Her birini defalarca inceledim, hemen kopyalayıp sakladım diğerlerinin yanına.     İlkin çok sevindim onları görünce ama şimdi canım yanıyor oğlum. Seni sadece fotoğraflarda görebiliyor olmak ve buna sevinmek canımı yakıyor annecim. Ne olur bir kez sahiden sarılabilsem sana, öpüp doya doya koklasam.. Ölmeseydin keşke kuzum, ölüp bırakmasaydın beni böyle. Anne olmak çok zor, bebeği kucağından sökülüp alınan anne olmak çok zor oğluşum. Çok canım yanıyor..

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder