Kategoriler

4 Eylül 2014 Perşembe

İki resim arasındaki dayanılmaz farkı bulmak..

     

      Geçen sene bugün, bu saatte çekmişim bu fotoğrafını. 4 Eylül 2013, saat 14:13.

     Hiç bilebilir miydim bunu çekerken seneye senin olmayacağını, senin ölmüş olacağını. Allah'ım aslında ne çok nimetler vermişsin bize. Eğer geleceği görebilsek ne kadar dayanılmaz olurdu hayat. Bunu çekerken 8 ay sonra senin öleceğini bilsem ne yapardım, nasıl dayanırdım.

     Ama şimdi de dayanamıyorum kuzucum, nasıl o zaman öleceğini bilseydim ne yapardım diyorsam şimdi de yaşadığın anlara bakıp kıvranıyor,ne yapacağımı bilemiyorum. Keşke geleceği görüp bilemediğimiz gibi geçmişi de unutsak, bilmesek. Minik kuzumun, bebeğimin öldüğü gerçeği beynimden silinip gitse keşke. Çünkü çok zor annecim, çok zor sen öldükten sonra yaşamaya mecbur kaldığım bu dünya.

     Çok zor ve çok yalan bu dünya. Bebeği annesinden alıp, öldüren dünya..

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder