Kategoriler

1 Eylül 2014 Pazartesi

2
yorum
Annesinin kuzusu, tatlı şeker oğlusu..

     "Annesinin kuzusu, tatlı şeker oğlusu.." Bu bizim ailenin şarkısıdır oğlum, sen de alışmıştın buna abin gibi. Sen de bunu duyunca mutlu oluyordun. İnşallah yine duyuyorsundur.

     Senden sonra çok şey öğrendim annecim. Allah'a imanım tamdı tabi ama bilmediğim o kadar çok detay varmış ki. Mesela cehennemin bekçisi olan meleğin adı Malik'miş, yani sahip, sahiplenen. Cennetin bekçisi olan meleğin adı ise Rıdvan, razı olan.. Kendini bir şeylerin sahibi olarak görmek cehenneme yaklaştırıyor, oraya yakışıyormuş. Yani sana, kanımdan canımdan olan, karnımda taşıyıp doğurduğum, istediğim gibi bakıp büyüttüğüm, her halinle bana muhtaç olan sana bile benim dememeliymişim. Evladımız bile bizim değilmiş aslında, emanetmiş bize Allah'tan. O yüzden seni verdiğinde sevindiğim, kendimi çok şanslı hissedip şükrettiğim Allah'a seni geri aldığında, emanet olarak verdiğini aldığında da kızamam, küsemem. 

     Bir şey daha öğrendim bizimle ilgili. Allah küçük çocuğu ölen anne babaları, cennetteki çocuklarının hatrına, onlar istedi diye cennete alırmış. Tabi isyan etmeden sabredebilenleri, bu dayanılmaz acıya dayanıp bu sınavı geçebilenleri..

     Rıdvan oldum, razı oldum Allah'ım. Oğlumun, kuzumun ölümüne razı oldum. Cennetin kapısında bekleyen Rıdvan meleğin şahit olsun benim bu razı oluşuma da beni de cennetine al, oğluma orada kavuştur Allah'ım..

2 yorum :

  1. her bir satırı okurken yureğim acıdı Allah dani gani rahmet eylesin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolun Nihal Hnm., hiç tanışmasak da benimle birlikte bana yanan yüreğinize sağlık..

      Sil